82 نفر از دانشجویان دانشگاه استان خراسان شمالی برای شرکت در فعالیت های جهادی در اولین روز پس از وقوع زمین لرزه در مناطق غرب کشور اعلام آمادگی کردند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ فریمان ابراهیم زاده معاون فرهنگی و دانشجویی و رییس ستاد اردوهای جهادی دانشگاه گفت : صبح روز گذشته اولین جلسه هماهنگی با هدف ساماندهی پتانسیل ها برای یاری رسانی به هموطنان عزیز حادثه دیده تشکیل شد و از طرف ستاد اردوهای جهادی دانشگاه به تمامی دانشکده ها اعلام فراخوان در این خصوص شد.

وی افزود  : تعداد ۸۲ نفر از دانشجویان دانشگاه به منظور خدمات رسانی و ارائه کمک های بهداشتی درمانی در مناطق زلزله زده اعلام آمادگی نمودند که لیست این دانشجویان به ستاد مرکزی اردوهای جهادی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ارسال و مقرر شد به محض اعلام نیاز ،با سازماندهی صورت گرفته در منطقه حضور یابند.

وی مراتب تقدیر و تشکر خود را از روحیه نوعدوستی ،غرور ملی و جهادگری تمامی دانشجویان عزیز اعلام داشته و عنوان نمود: با توجه به درخواست های مکرر اساتید ،دانشجویان و کارکنان داوطلب جهت شرکت در فعالیت های جهادی ، متقاضیان می توانند به کارشناسان فرهنگی در تمامی دانشکده ها و واحدهای تابعه مراجعه و فرم تکمیل نمایند.

انتهای پیام/آ

آمادگی 82 دانشجوی خراسان شمالی برای کمک به مناطق زلزله زده غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.