عکسی که یک زن برای هشدار به مادران به اشتراک گذاشت!

کودکی در غیاب چند لحظه ای مادرش دست به شیطنتی زد که ممکن بود به قیمت جانش تمام شود.

عکسی که یک زن برای هشدار به مادران به اشتراک گذاشت!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،مادران همیشه نگران کودکان خود در خانه و خارج از آن هستند اما با تمام مراقبتهای موجود ممکن است منابعی خطری در اطراف کودکان وجود داشته باشد که هنوز مادرها از آن بی خبر هستند.

از همین رو زنی استرالیایی که فرزند خردسالش در  وضعیتی خطرناک قرار گرفته بود پس از اطمینان از سلامت او و قبل از خارج کردنش از موقعیت خطر ،عکسی از کودک خود گرفت و برای مشاهده مادران دیگر آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد تا بیشتر مراقب کودکان خود باشند.

این زن که تنها برای چند لحظه فرزند خود را برای کاری تنها گذاشته بود هنگامی که متوجه سکوت فرزندش شد، با نگرانی خود را به او رساند تا علت ساکت بودن او را متوجه شود.

هنگامی که این مادر جوان به فرزندش رسید او را در وضعیت بسیار خطرناک مشاهده کرد، نوارهای کرکره پرده زیر گردن کودک گیر کرده بود و اگر مادرش کمی دیرتر به او می رسید ممکن بود شاهد حادثه ای جبران ناپذیر باشد.

عکسی که یک زن برای هشدار به مادران به اشتراک گذاشت!

انتهای پیام/

تصویری هشدار دهنده که یک زن برای آگاهی مادران منتشر کرد

برچسب ها: مادر ، کودک ، فرزند ، هشدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۷:۱۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
در اين تصوير كه جاي هيچ نگراني نيست .همينطور كه در دست كودك ميبينيد اين بند ها به راحتي با كوچكترين فشار پاره ميشه . اين مادر اگر واقعا نگران بچه اش بود به محض ديدن بچه اش در اين وضعيت اون رو نجات ميداد نه اين كه بره گوشي بياره ازش عكس بگيره بزاره تو كانال بلكه يه كم لايك جمع كنه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
نباید بچه هیچ وقت تنها گذاشت خدایی نکرده انفاقی نیفته