فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۴ کیلو ۹۳۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ،سرهنگ هادی نصیری فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی و پخش مواد مخدر توسط عاملی افیونی در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، با انجام تحقیقات گسترده و بررسی میدانی منطقه، موفق به شناسایی محل تردد این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضائی، متهم در یک عملیات ضربتی در حالی که با یکدستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ قصد جابجایی مواد مخدر را داشت دستگیر و مقدار ۴ کیلو ۹۳۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از وی کشف شد.

سرهنگ نصیری با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر حد و مرز ندارد و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

انتهای پیام /ر

دستگیری قاچاقچی مواد مخدردر شهرستان نکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.