مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد مقدس گفت: در 4 روز پایانی ماه صفر سرویس‌دهی در خطوط یک و دو قطار شهری مشهد به‌صورت ویژه انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ قاسم طاهری افزود: بر این اساس خط 2 قطار شهری مشهد که به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 6 تا 13 سرویس‌دهی می‌کند، از پنج‌شنبه 25 آبان تا یک‌شنبه 28 آبان همانند خط یک قطار شهری مشهد به سرویس‌دهی خود ادامه می‌دهد.

وی گفت: بر این اساس در هر دو خط یک و 2 قطار شهری مشهد در روز پنج‌شنبه 25 آبان از ساعت 6 تا 23، جمعه 26 آبان از ساعت 6 تا 22:30، شنبه 27 آبان از ساعت 6 تا 23 و در نهایت یکشنبه 28 آبان از ساعت 6 تا 22 به سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی خود ادامه می‌دهند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد افزود: سر فاصله زمانی رسیدن قطارها در خط یک قطار شهری بین 4 تا 5 دقیقه خواهد بود و در خط 2 قطار شهری نیز 20 دقیقه در نظر گرفته شده است.

طاهری با بیان اینکه از ورود هرگونه ادوات حجیم عزاداری به قطار جلوگیری می‌شود، گفت: درخواست ما از شهروندان این است به دلیل ازدحام جمعیت و حضور گسترده زائران همراهی کامل را با زائران داشته باشند همچنین از ورود هرگونه ادوات حجیم عزاداری به قطار شهری جلوگیری می‌شود.

وی افزود: زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی می‌توانند در خط 2 قطار شهری مشهد از انتهای طبرسی در ساعت مذکور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ایستگاه میدان شهدا منتقل و به حرم مطهر مشرف شوند.

انتهای پیام// م.م

سرویس دهی قطار شهری مشهد در ایام عزاداری صفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار