بیش از 80 دانش‌آموز اردبیلی در طرح استعدادیابی رشته ورزشی " دارت " شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجتبی حقی‌مقدم رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل  در حاشیه برگزاری طرح استعدادیابی دارت در استان اردبیل، اظهار کرد: رشته دارت از جمله رشته‌های ورزشی پرطرفدار و کم هزینه‌ای بوده که به تازگی از علاقه‌مندان بسیار زیادی در بین خانواده‌ها برخوردار است.

وی بر ضرورت حمایت از این رشته ورزشی تأکید کرد و افزود: استعدادیابی از مراحل بسیار مهم و حیاتی برای شناسایی استعدادهای شاخص ورزشی بوده و در صورت ارزیابی و معرفی ورزشکاران مستعد می‌توان در کسب عناوین قهرمانی در رده‌های مختلف سنی موفق عمل کرد.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل تصریح کرد: با همکاری اداره آموزش و پرورش و انجمن‌های دانش‌آموزی، استعدادیابی دانش‌آموزان دختر اردبیلی از رشته دارت آغاز گردیده و زیر نظر مربیان، ورزشکاران مستعد مورد سنجش قرار خواهند گرفت تا در صورت کسب امتیازات لازم برای ادامه این رشته ورزشی به پایگاه‌های مورد نظر معرفی شوند.

حقی‌مقدم با اشاره به ظرفیت بالای ورزشکاران اردبیلی در بسیاری از رشته‌های ورزشی انفرادی، ادامه داد: در مرحله اول این طرح شاهد حضور 85 دانش‌آموز اردبیلی از مقاطع تحصیلی راهنمایی بودیم و با تداوم چنین طرح‌هایی امیدوار به معرفی و شناسایی ورزشکاران بااستعداد در این رشته ورزشی خواهیم بود.

وی عنوان کرد: از جمله اهداف اصلی برگزاری طرح استعدادیابی دارت در بین دانش‌آموزان دختر اردبیل، افزایش انگیزه و علاقه دانش‌آموزان نسبت به دارت و آشنایی بیشتر نوجوانان با این رشته مفرح ورزشی است.

 

انتهای پیام/ع

آغاز استعدادیابی دانش‌آموزان دختر اردبیلی از رشته دارت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.