جانشین انتظامی شهرستان سراوان از اجرای موفقیت آمیز طرح عملیاتی رعد و کشف ۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در مدت یک هفته اخیر در این شهرستان خبر داد.

کشف ۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در سراوانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ نصرالله شیبک گفت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در راستای اجرای طرح عملیاتی رعد با اشرافیت اطلاعاتی و با هدف مبارزه قاطع با قاچاقچیان در چند عملیات موفق به کشف انواع کالای قاچاق شامل سوخت، لوازم خانگی و لوازم آرایشی بهداشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال شدند.


وی با اشاره به دستگیری ۲۵ قاچاقچی و توقیف ۲۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین در این رابطه، افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در راستای ارتقای افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به کشف ۸ فقره سرقت و دستگیری ۱۰ سارق شدند.


جانشین انتظامی شهرستان سراوان در پایان تصریح کرد: پلیس راهور این فرماندهی با اجرای طرح‌های مختلف ضمن برخورد قانونی با هنجار شکنان تعداد ۲۴ دستگاه خودرو و ۵۸ دستگاه موتور سیکلت متخلف را توقیف و به منظور سیر مراحل قانونی به پارکینگ دلالت دادند.

انتهای پیام/گ

کشف کالای قاچاق در سراوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار