فرمانده انتظامی نجف‌آباد با همكاری شهرداری این شهر طرح فرهنگ‌سازی استفاده صحيح از موتورسیکلت را با نصب بنرهای شهری در دستور كار خود قرار داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا خدادوست اظهار کرد: با توجه به این که بیشترین کشته‌های ناشی از حوادث رانندگی در شهرستان نجف‌آباد مربوط به موتورسیکلت است به همین منظور فرماندهی انتظامی نجف‌آباد با همکاری شهرداری این شهر طرح فرهنگ‌سازی استفاده صحیح از این وسیله نقلیه موتوری را با نصب بنرهای شهری در دستور کار خود قرار داد.

وی به نقش مهم و تأثیرگذار فرهنگ‌سازی در کاهش وقوع سوانح رانندگی موتورسیکلت‌سواران اشاره و بیان کرد: در همین راستا تعداد قابل توجهی بنرهای آموزشی در میادین اصلی و پر تردد شهر نصب شده که این اقدام با استقبال خوب شهروندان نیز مواجه شده است.

فرمانده انتظامی نجف‌آباد در پایان با بیان این که مردم باید از حوادث تلخی که برای همشهریان خود رخ داده عبرت بگیرند، گفت: در سال جاری و در راستای فرهنگ‌سازی ترافیک شهری چندین طرح با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد اجرا شده که اجرای این طرح‌ها نیز استقبال بسیار خوب شهروندان را همراه داشته است.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.