استاندار اردبیل؛

مقدس ترين مأموريت در نظام اسلامی بر عهده پليس است

استاندار اردبیل گفت: مقدس ترين، ارزشمندترين و بزرگترين مأموريت در سيستم اداری نظام اسلامی بر عهده پليس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در نشست صميمی با مسئولان ارشد انتظامی استان اردبيل با تسليت جان باختن تعدادی از هم وطنان در حادثه زلزله غرب كشور، از تلاش های كاركنان نيروی انتظامی در سالم سازی فضای جامعه، مبارزه با ناامنی ها و افزايش احساس امنيت فردی و اجتماعی قدردانی كرد و گفت: تلاش ها و خدمات سروقامتان امنيت آفرين در نيروی انتظامی بر هيچ كس پوشيده نيست.

وی با بيان اينكه اقشار اجتماعی قدردان تلاش های ايثارگونه پليس در تأمين امنيت و مبارزه با مجرمان هستند، افزود: حضور اجتماعی پليس در تحولات جامعه هدفمند، اثربخش و بسترساز پيشرفت و تعالی جامعه است.

بهنامجو با بيان اينكه اثربخشی هر فعاليتی در حوزه های مختلف مستلزم برخورداری از امنيت است، اظهار داشت: مقدس ترين، ارزشمندترين و بزرگترين مأموريت در سيستم اداري نظام اسلامی بر عهده پليس خدمتگزار است.

وی ضرورت انجام مأموريت ها و ايفای نقش با راهكارهای علمی و ايده های دانش بنيان را مورد تأكيد قرار داد و بيان داشت: بايد با همدلی، انسجام، همگامی مسئولانه و دلسوزانه در مسير پيشرفت و تعالی استان ولايتمدار اردبيل گام برداشته و خدمات رسان شايسته ای به مردم باشيم.

انتهای پیام/ح

تلاش های نیروی انتظامی بر هیچ کس پوشیده نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.