فرماندار شاهرود از پرداخت شش میلیارد و ۸۲۶ میلیون تومان تومان تسهیلات خود اشتغالی در این شهرستان خبر داد.

پرداخت تسهیلات خود اشتغالی در شاهرودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود در چهارمین کارگروه اشتغال شاهرود با بیان اینکه شش میلیارد و ۸۲۶ میلیون تومان برای ۸۰۲ فقره تسهیلات خود اشتغالی توسط صندوق کار افرینی امید ، کمیته امداد و بهزیستی پرداخت شد گفت :از ابتدای سال تا کنون با عملکرد خوب در حوزه شهرستان ۶۵۰ فقره تسیهلات با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان که دو میلیارد تومان آن در حوزه اشتغال است به متقاضیان اعطا شد.


وی با بیان اینکه ۲۸ دستگاه اجرایی و خدماتی شاهرود تعهد ایجاد اشتغال دارند، افزود: ۱۰ هزار و ۸۰۹ نفر سهمیه اشتغال به استان سمنان اختصاص یافته که سهم شاهرود از این میزان دو هزار و ۲۷۸ است.


فرماندار شاهرود افزود : تا اول مهر ماه یک هزار و ۱۲۷ نفر برای شغل ثبت سامانه شدند که انتظار داریم دستگاه های اجرای در این حوزه فعال تر عمل کنند.


هاشمی با تاکید بر ضرورت تقویت کارورز توسط واحدهای خدماتی و صنعتی، ابراز داشت: با توجه به اینکه میزان اشتغال در افراد تحصیل کرده و دارای مهارت بیشتر است لذا امیدواریم با افزایش تعداد واحدهای پذیرنده کارورز شاهد تعداد اشتغال‌زایی بیشتری در حوزه شهرستان باشیم.


وی تاکید کرد: پیوند علم و صنعت یک ضرورت انکار ناپذیر است لذا از افراد واجد شرایط که تا کنون موفق به ثبت در سامانه کارورزی نشدند تقاضا داریم نسبت به ارائه مدارک لازم شتاب کنند تا بر اساس اولویت ها بتوانیم ۹۷۱ متقاضی کاروزی را جذب بازار کار کنیم.


انتهای پیام / ه


پرداخت بیش از 6 میلیارد تومان تسهیلات خود اشتغالی در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار