بازیکن تیم پیکان گفت: هر شخصی که صحبتی در مورد جادوگری مطرح کرده است، مودبانه می گویم چرت و پرت گفته و مزخرفی بیش نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان صادق بارانی در مورد تساوی پیکان برابر نفت آبادان اظهار کرد: تیم ما 7 هفته متوالی به پیروزی رسیده بود و حالا این روند امروز متوقف شد. هر کسی که بازی را دیده باشد به خوبی می داند که ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم و حتی 4 یا 5 موقعیت تک به تک صددرصد را به گل تبدیل نکردیم. ولی این موضوع چیزی از ارزش های ما کم نمی شود و هفته بعدسعی می کنیم این تساوی را نه تنها تلافی بلکه پیروز هم شویم.

 او در پاسخ به این سوال که آیا موضوعات مربوط به جادوگری روی این تیم فشار ایجاد کرد است یا خیر گفت: هر شخصی که این صحبت ها را مطرح کرده است مودبانه می گویم چرت و پرت گفته و مزخرفی بیش نیست.یک سری افراد عده ای با افکار منفی می خواهند برای ما حاشیه درست کنند اما این صحبت ها به طور حتم در تیم ما اخلال ایجاد نمی کند.

 هافبک پیکان در پایان درباره داوری این مسابقه، عنوان کرد: من چند سال است که در لیگ برتر و لیگ یک بازی می کنم و برای اولین بار بود که این داور را می دیدم البته او داور جوانی بود. جدا از این مسئله در کل فوتبال دنیا اعتراض وجود دارد در مجموع داوری بد نبود اما از اعلام 2 پنالتی صددرصد به نفع تیم ما خودداری کرد.

انتهای پیام/

اظهارات بارانی پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار