هافبک پیکان گفت: در این بازی متاسفانه گل عجیب و غریبی را دریافت کردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بختیار رحمانی پس از تساوی پیکان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ما امروز شاهد بازی بسیار زیبایی از پیکان بودیم و موقعیت های زیادی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.در ضمن هیچ کدام از موقعیت هایمان هم تبدیل به گل نشد.موقعیت در شش قدم را بازیکن خراب می‌کند.

او در مورد اینکه پیکان گل عجیبی هم دریافت کرد، اظهار داشت: بله همینطور است.

 بازیکن پیکان در مورد اینکه آیا منظورش حرف در مورد جادوگری است، گفت: بله برخی فوتبال را با این حرف‌ها به گند می‌کشند.

 رحمانی در مورد اینکه آیا این مسائل را در فوتبال ندیده است،‌ گفت: اصلا چنین چیزی نیست. من الان محترمانه صحبت می‌کنم. کارنامه کادرفنی ما را قبلا نگاه کنید و بروید آقایان دیگر را نگاه کنید. افرادی که می‌آیند همه آنها حسود هستند و چشم دیدن پیشرفت جوانان را ندارند. مقابل صنعت نفت که از بازیکنان خوبی برخوردار است نه تنها بالای 20 موقعیت داشتیم بلکه بهترین بازی را هم مقابل این تیم انجام دادیم و از تک تک بازیکنان به دلیل عملکردشان ممنونم. از دوستانه می‌خواهم حسودی نکنند و این حرف‌های بی مورد و چرت پرت را بیان نکنند.

بازیکن پیکان در مورد زلزله کرمانشاه، گفت: شرمنده مردم هستم. عده‌ای از مردم تهران کمک‌هایی به من رساندند و همه را در کامیون گذاشتم و با خودم به کرمانشاه حمل می‌کنم. من در این چند روز اخیر گرفتار بودم و از این بابت شرمنده هستم که نتوانستم زودتر بروم. از باشگاه تشکر می‌کنم که اجازه رفتن من را به کرمانشاه دادند.با تمام وجود نزد همزبان‌هایم می‌روم تا نه تنها کنارشان باشم بلکه هر کاری از دستم بر می آید برایشان انجام دهم.

رحمانی در مورد تلاش ورزشکاران، عنوان کرد: برخی افراد در این 2یا  3 روز اخیر در حال تلاش هستند تا به مردم زلزله زده کرمانشاه کمک کنند. باشگاه زحمت کشید و اگر بخواهم نام ببرم باید از کاوه رضایی، مهدی رحمتی، وریا غفوری،‌مهدی کیانی، ایرانپوریان و اکثر بازیکنان تیم خودمان که همه در حال تلاش هستند تشکر کنم.

انتهای پیام/

اظهارات بختیار رحمانی پس از تساوی مقابل صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار