فرماندار سراوان گفت: بیش از ۵۰ تن خرمای این شهرستان به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال به زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص یافت.

بیش از ۵۰ تن خرمای سراوان برای زلزله‌زدگان غرب کشور ارسال می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، درویش نارویی فرماندار سراوان در  جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان سراوان گفت: مشارکت، همراهی و همدلی مردم مرزدار شهرستان سراوان با حادثه دیده گان غرب کشور سبب تسلی خاطر بازماندگان می شود.

نارویی  بر اطلاع‌رسانی مناسب به تمامی اقشار در زمینه نحوه امدادرسانی به زلزله‌زدگان از طریق نهاد‌های مختلف تأثیرگذار جامعه و ائمه جمعه و جماعات تأکید کرد و گفت: نقش آموزش و پرورش در اطلاع‌رسانی به جامعه بزرگ فرهنگیان مهم است. باید تلاش شود تا کمک‌های مردمی از طریق مبادی مختلف برای زلزله‌زدگان جمع‌آوری شود.

وی اطلاع‌رسانی بازاریان و نقش واحد‌های مختلف تولیدی، صنعتی و خدماتی را در این زمینه مهم دانست و گفت:  بیش از ۵۰ تن  خرما روز شنبه هفته آینده جهت ارسال با قطار به حادثه دیدگان زلزله غرب کشور به مرکز استان ارسال می‌شود.

فرماندار سراوان  خواستار کمک مردم به حادثه دیده غرب کشور شد و گفت: مردم می‌توانند کمک‌های خود را به ستاد مدیریت بحران که در محل جمعیت هلال احمر مستقر است تحویل دهند.

انتهای پیام/ع

وقوع زلزله هفت ریشتری در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار