استاندار اردبیل گفت: راه آهن اردبیل- میانه به مطالبه اصلی مردم تبدیل شده و با عنایت دولت تدبیر و امید سال آینده جز اولویت اول طرح های عمرانی این استان می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در بازدید از طرح راه آهن اردبیل – میانه افزود: طرح راه آهن از سال 84 مورد پیگیری بود و اعتبارات اختصاص یافته به این طرح کافی نیست.

وی با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی این طرح بیان کرد: راه آهن اردبیل در سال های اخیر فعال شده و پیمانکاران هم مدام در اجرای طرح فعال هستند و در حال حاضر نیز 46 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار اردبیل اضافه کرد: برای شتاب بخشی طرح 2هزار میلیارد ریال سال آینده به این طرح اختصاص می باید و این در حالی است که امسال 900 میلیارد ریال برای این طرح اختصاص یافته و نیاز است این اعتبارات افزایش یابد.

بهنام جو درباره زمان تکمیل این طرح افزود: برای تکمیل راه آهن اردبیل 11 هزار میلیارد ریال نیاز است که در صورت تامین تا سه سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: برای پیشبرد این طرح با معاون اول رییس جمهوری ، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر مسکن و شهرسازی مذاکره کرده ایم و در هفته های آینده هم با مدیرعامل شرکت ها و توسعه راه ها مشکلات این طرح را مطرح خواهیم کرد.

راه آهن مطالبه اصلی مردم استان اردبیل است

انتهای پیام/ح

راه آهن اردبیل 46 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.