فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کار خدمت رسانی و بازسازی دو روستای داراب و یاران دهستان بان زرده شهرستان دالاهو کرمانشاه به سپاه کرمان واگذار شده است.

بازسازی داراب و یاران کرمانشاه به سپاه کرمان واگذار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سردار غلامعلی ابو حمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه برای تسریع و تسهیل در کار خدمت رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه سپاه و بسیج به کمک دولت آماده است و برخی مناطق این استان به سپاه استان های مختلف واگذار شده است، گفت: دو روستای داراب و یاران از توابع دهستان بان زرده شهرستان دالاهو استان کرمانشاه با 241 خانوار و 943 نفر جمعیت که در زلزله اخیر20 تا 80 و در برخی مناطق تا 100 درصد تخریب شده است، به سپاه کرمان محول شده است.

وی خدمات اولیه بهداشتی و معیشتی را اقدامات اولیه برای 15 تا 20 روزاول دانست و افزود: در چند ماه آینده اقدامات برای مسکن آن ها فراهم می شود.

سردار ابو حمزه بیل، کلنگ، دیلم، چادربرزنتی، پلاستیک 12 متری، پتو، موکت، فرش، زیلو 6 متری، چراغ والن، کیسه زباله، مواد بهداشتی، پوشاک، کمپوت، میوه و خشکبار را نیازهای اولیه زلزله زدگان دو منطقه داراب و یاران در 20 روز آینده عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

سپاه ثارالله کرمان مسئول بازسازی روستاهای یاران وداراب در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.