فرماندار قصرشیرین با اشاره به ترافیک جاده های منتهی به مناطق زلزله زده گفت: این امر روند امدادرسانی و ارسال کمک های مردمی و دولتی را بسیار کند کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرامرز اکبری فرماندار قصرشیرین  گفت: نیاز نیست مردم برای کمک رسانی  شخصا با خودروهای خود به مناطق زلزله زده بیایند، شهروندان می توانند کمک های نوع دوستانه را از طریق پایگاه های جمع آوری مطمئن به مردم آسیب دیده برسانند و مطمئن باشند که کمک ها به دست مردم خواهد رسید.

فرماندار سرپل ذهاب  گفت: قطعا ترافیک ایجاد شده در مسیرهای منتهی به مناطق زلزله زده  تنها به ضرر مردم آسیب دیده است و دیرتر کمک ها را به دست آنها خواهد رساند و لازم است که شهروندان و جامعه فهیم هنرمندان و ورزشکاران به این موضوع توجه داشته باشند.

سنجابی ضمن تاکید بر استمرار کمک های مردمی  بیان کرد: مردم نحوه ارسال کمک های خود را مدیریت کنند و کمک ها را به صورت مستمر ارسال کنند، چراکه قطعا در هفته های بعد نیز  به کمک نیاز خواهند داشت.
مردم دلسوز و همیشه در صحنه ایران که با کمک به آسیب دیدگان از رنج و آلام آنان می کاهند  کمک های خود را به نیروهای امدادی تحویل دهند تا با جلوگیری از ایجاد ترافیک هم وطنانمان سریعتر امداد رسانی شوند.

انتهای پیام/ز

ترافیک سنگین در جاده های مناطق زلزله زده

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.