عامری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجمع عمومی ایثارگران در زمستان سال جاری برگزار می‌شود/ همه ملزومات انطباق با قانون جدید احزاب را داریم

دبیر کل جمعیت ایثارگران گفت:‌ مجمع عمومی در یکی از روزهای زمستان‌ سال جاری برگزار خواهد شد و زمان دقیق آن روز شنبه مشخص خواهد شد.

مجمع عمومی ایثارگران در زمستان سال جاری برگزار می‌شود/ همه ملزومات انطباق با قانون جدید احزاب را داریمجواد عامری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به الزام احزاب به انطباق با قانون جدید که اخیرا از سوی مجلس مصوب شده، اظهار کرد: اگر چه ما همه ملزومات را داریم ولی روز شنبه(27 آبان) به این منظور جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و با همفکری شورای مرکزی تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران با بیان اینکه مجمع عمومی جمعیت ایثارگران هر دو سال یک بار برگزار می‌شود، گفت:‌ در این دوره هم مجمع عمومی در یکی از روزهای زمستان‌ سال جاری برگزار خواهد شد و شورای مرکزی با رأی گیری اعضا مشخص خواهند شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام یک از ملزومات قانون جدید احزاب را برخوردار هستید، گفت: ما تقریبا در همه استان‌ها دارای شعبه هستیم و طبق قانون هر دو سال یک بار مجمع عمومی را برگزار می‌کنیم.

عامری خاطرنشان کرد: نشست‌های استانی جمعیت ایثارگران به صورت فصلی برگزار می‌شود و روسای شعبه‌ها از استان‌ها به تهران می‌آیند و جلسه برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: عامری ، مجمع عمومی ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار