واحد‌های تولیدی مستقر در نواحی صنعتی روستائی و شهر‌های زیر ۱۰ هزار نفر کهگیلویه وبویراحمد سرمایه درگردش با سود مناسب دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: به استناد قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستائی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، برای تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی مستقر در نواحی صنعتی و شهر‌های زیر ۱۰ هزار نفر می‌توان از تسهیلات یک میلیارد و پانصد میلیون دلاری از منابع صندوق توسعه ملی استفاده کرد.


مجید محنائی افزود: این منابع به صورت قرض الحسنه نزد بانک‌های کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق‌های کارآفرینی امید و حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش سپرده گذاری می‌شود.


وی ادامه داد: بنابراین طرح متولیان واحد‌های تولیدی مستقر در نواحی صنعتی روستائی و شهر‌های زیر ۱۰ هزار نفر می‌توانند از این تسهیلات برای سرمایه در گردش بهرمند شوند.


به گفته محنائی، ۱۰ درصد تسهیلات مذکور یعنی ۱۵۰ میلیون دلار به این امر اختصاص یافته که ۲.۵۵ درصد این میزان یعنی سه هزار و ۸۲۵ میلیون دلار آن سهم استان کهگیلویه وبویراحمد است.

انتهای پیام/د

اعطا سرمایه به واحد های تولیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.