نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر اینکه ما منتقد دولت هستیم، گفت: این دولت تنها بیرق ما است و باید تلاش کنیم موفق شود مبادا با دست خودمان این بیرق را زمین بزنیم.

دولت تنها بیرق ما است و مبادا با دست خودمان آن را زمین بزنیمبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  غلامعلی جعفرزاده عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی عصر امروز (پنجشنبه) در سومین کنگره حزب مردمی اصلاحات با اشاره به شخصیت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: آیت الله هاشمی به معنای 50 سال خدمت است .

وی افزود: باید کشور به نقطه اول برگردد به همان چیزی که سال 57 وعده آن را به مردم دادیم و هاشمی رفسنجانی نیز خواستار آن بود که به آن نقطه برسیم.

جعفرزاده تصریح کرد: آینده سیاسی به احزاب وابسته است و ما باید مطالبات مردم را محقق کنیم.

نماینده رشت بیان کرد: عملکرد ما چگونه بوده که مردم می گویند می خواهیم اقلام را خودبه مردم برسانیم و به مسئولین اعتماد نداریم.

 وی ادامه داد: احزاب باید بدور از افراز و تفریط کار کنند و نباید اجازه دهیم یکی با پوپولیست و لباس رفته گری شعار خادمی مردم را بدهد.

جعفرزاده تاکید کرد: ما پای نظامی که امام برای ما ترسیم کرده است خواهیم ماند لذا لازم است تا حواسمان به بذر ناامیدی در جامعه باشد و ما توانایی آن را داریم که کشور را بسازیم.

نماینده مردم رشت در پایان خاطر نشان کرد: ما منتقد دولت هستیم و این دولت بیرق ماست لذا باید تلاش کنیم موفق شود مبادا با دست خودمان این پرچم و سنگر را زمین بزنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار