فرماندار دلگان گفت: مردم این شهرستان ۶ تن خرما به ارزش افزون بر ۱۸۰ میلیون ریال را به هموطنان مناطق زلزله زده کرمانشاه اهدا کردند.

اهدای ۶ تن خرما توسط مردم دلگان به زلزله زدگان کرمانشاهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، هوشنگ بامری  فرماندار دلگان  اظهار داشت: همچنین پایگاه‌های کمیته امداد و هلال احمر دلگان همزمان با وقوع این حادثه دردناک در تمامی مناطق شهری و روستایی این شهرستان مستقر و در حال جمع آوری کمک‌های مردمی هستند.

وی با تقدیر از کمک‌های مردمی و ابراز احساسات مردم دلگان با زلزله زدگان استان کرمانشاه گفت: مردم این شهرستان همواره در کمک به همنوعان خود پیشتاز بوده و در هر زمانی که نیاز به کمک باشد سریعا وارد عرصه می‌شوند.

 زمین لرزه ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ۹۶ با قدرت ۷.۳ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در ژرفای ۹.۳ کیلومتری زمین، استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش‌های گسترده‌ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.

این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرز‌های استان کرمانشاه گزارش شده زیان‌ها و آسیب‌های فراوانی به بار آورده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار