جمعیت هلال احمر مازندران:

اعلام اقلام مورد نیاز برای هموطنان مناطق زلزله زده غرب کشور

سخنگوی جمعیت هلال احمر مازندران اقلام مورد نیاز هموطنان مناطق زلزله زده غرب کشور را اعلام کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جعفری سخنگوی جمعیت هلال احمر مازندران ضمن تشکر از مردم نوعدوست استان مازندران برای اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی به هموطنان در مناطق زلزله زده غرب کشور، گفت: در حال حاضر بیشترین اقلام مورد نیاز زلزله زدگان نایلون برای پوشش سقف، پتوی نو، کنسروجات تاریخ دار و ست لوازم بهداشتی است.

وی افزود: با توجه به برودت هوا و شرایط جوی مناطق زلزله زده، هم استانی‌های که تمایل به مشارکت در کمک رسانی به هموطنان زلزله زده را دارند، می‌توانند این اقلام را به چادر‌های هلال احمر در سطح شهر‌ها و یا جمعیت هلال احمر شهرستان‌ها برای ارسال فوری به مناطق زلزله زده تحویل دهند.

جعفری گفت: شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، رفاه، صادرات، مسکن، تجارت، سپه، آینده، دی، رسالت و شهر آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم نوعدوست برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه است.

سخنگوی جمعیت هلال احمر مازندران افزود: با همت مردم استان و امدادگران این جمعیت از سه روز گذشته تاکنون ۳ هزار دستگاه چادر امدادی، ۳۷۵۰ تخته پتو، ۷۸۴ تخته لحاف و تشک، ۱۰ هزار و ۴۰۰ قوطی انواع کنسرو و ۶ هزار و ۲۰۰ بطری آب معدنی برای هموطنان زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شده است.

وی از شهروندان خواست از آوردن لباس و پتوی مستعمل خودداری کنند.

انتهای پیام/آ

کمک مردمی مازندرانی‌ها به مناطق زلزله زده کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار