پربازدید‌های علمی پزشکی؛

سه شنبه؛ آغاز مرحله جدید تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها/سنسورهایی برای گام برداشتن صحیح/عفونت گوش را با روش‌های خانگی ضربه فنی کنید/نجات معجزه‌آسای مادر باردار در تصادف

سه شنبه؛ آغاز مرحله جدید تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها/سنسورهایی که به شما می‌گویند چگونه گام بردارید!/عفونت گوش را با روش‌های خانگی ضربه فنی کنید/نجات معجزه‌آسای مادر باردار در حادثه تصادف و واژگونی آمبولانسبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

سه شنبه؛ آغاز مرحله جدید تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مرحله جدید تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها از سه شنبه هفته آینده شروع می‌شود.

درمان عفونت گوش با روش‌های خانگی

نوشیدن دمنوش‌ها در فصل‌های پاییز و زمستان بسیار مفید است و نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف دارند.

تحصن گسترده دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه نفت

دانشجویان دانشگاه نفت در اعتراض به سیاست‌های وزارت نفت مبنی بر استخدام فارغ‌التحصیلان این دانشگاه تحصن کرده و خواستار بهبود شرایط شدند.

سنسور‌هایی که به شما می‌گویند چگونه گام بردارید!

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید سنسور‌هایی شده اند که به بیمار هشدار می‌دهد، پای خود را در چه زاویه‌ای و چگونه حرکت دهد.

مدیریت دانشگاه فرهنگیان باید هر چه سریع‌تر مشخص شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با تعیین سرپرست دانشگاه فرهنگیان مجلس نهایت تلاش خود را برای توسعه آن به کار می‌گیرد.

هواپیما‌هایی که بدون اطلاع خلبان هک می‌شوند+ تصاویر

هواپیما‌های قدیمی با وجود کارایی در پرواز، اما هدف جذابی برای هکر‌ها هستند و این مساله چالشی برای شرکت‌های سازنده شده است.

نجات معجزه آسای مادر باردار در حادثه تصادف و واژگونی آمبولانس

سخنگوی اورژانس کشور از نجات جان مادر باردار بعد از تصادف یک خودرو و آمبولانس خبر داد.

اعلام آمادگی بیش از یک هزار روانشناس در ارائه خدمات سلامت روان به زلزله‌زدگان


رئیس کمیته مداخله در بحران انجمن روان‌شناسی ایران از آمادگی بیش از هزار روان‌شناس برای ارائه خدمات سلامت به زلزله‌زدگان خبر داد.

ترفند‌های حفظ ایمنی در مکان‌های مشکوک به زلزله

زلزله به طور معمول در بازه زمانی کوتاهی رخ می‌دهد، اما با رعایت توصیه‌هایی می‌توانید از قبل خود را برای رویارویی با این بلای طبیعی آماده کنید.

خاطرات تلخ؛ سردردهای شدیدی در پی دارد

برای کنار آمدن با سردرد علاوه بر درمان دارویی شناخت علت روانی و ذهنی بروز آن هم می تواند برای درمان این مشکل راهگشا باشد.

راهکاری تغذیه‌ای برای حفظ شادابی در خانم‌های سالمند

بانوان میانسال به دلیل تغییرات هورمونی درمعرض ابتلا به بیماری‌های مختلف قراردارند امابا راهکار‌های تغذیه‌ای می‌توانند مانندجوانی سالم باشند.

 

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار