فرمانده سپاه عاشورا گفت: نقشه دشمنان اسلام و انقلاب این بود تا ما را به جنگ داخلی بکشانند اما با تدبیر رهبری این جنگ به بیرون از مرزهای کشور کشیده شد.

هدف تکفیری ها،نابودی اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرتیپ دوم پاسدار غلام عسگر کریمیان فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی ،ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، در مورد علل موفقیت رزمندگان در عملیات آزادسازی سوسنگرد اظهار کرد: این شهر با تدبیر امام خمینی (ره) و اطاعات رزمندگان اسلام از رهبر کبیر انقلاب و ایثار و از جان گذشتگی آنها آزاد شد.

وی با بیان اینکه ما هم اکنون در وسط میدان جنگ هستیم، افزود: جبهه استکبار در یک جنگ نیابتی، عراق را وارد عرصه نبرد با ایران کرد تا بتواند انقلاب اسلامی را مهار و کنترل کند.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: امام خمینی (ره) پس از وقوع و تثبیت انقلاب و همچنین پس از شکست پی در پی گروهک ها و جریان قومیت ها در تجزیه ایران و تحریف افکار ناب انقلاب اسلامی، سخن از صدور انقلاب اسلامی کردند.

وی در ادامه با اشاره به بخشی از سخنان امام خمینی (ره) در مورد انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ما، یک انقلاب جهان شمولی است که در فرا سوی مرزهای ایران هم حرکت و مقدمات لازم برای تشکیل تمدن اسلامی و ظهور امام زمان (عج) را فراهم خواهد کرد.

سردار کریمیان همچنین در خصوص وضعیت نیروهای مسلح کشور در زمان شروع تحریکات دشمن بیان کرد: وضعیت این نیروها بسیار نامتناسب و ناهمگون بود و از توان و آمادگی رزم لازم برای مقابله گسترده با حملات وسیع دشمن را نداشتند.

وی تاکید کرد: حضور جانانه رزمندگان اسلام در جبهه سوسنگرد و آزادسازی آن شهر، مصداق شاخص و بارز فرمان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص آتش به اختیار در برابر دشمن است.

وی تصریح کرد: اگر وحدت و انسجام بین نیروهای مسلح وجود نداشت، قطعا ما نمی تواتستیم به فرمان رهبر کبیر انقلاب عمل و سوسنگرد را در عرض یکروز آزاد و دشمن را مجبور به عقب نشینی کنیم.

فرمانده سپاه عاشورا خاطر نشان کرد: زمانی که عرصه نبرد مشخص باشد و توان مقابله با دشمنان را داریم، ما نباید ساکت باشیم و دست روی دست بگذاریم بلکه باید با تمام توان با دشمن مقابله و از میهن و ارزشهای خود دفاع کنیم.

وی یادآور شد: پس از فرار ذلیلانه بنی صدر که زمانی در راس نیروهای مسلح و یکی از عوامل اصلی وحدت بین نیروهای مسلح در جبهه های اسلام بود، مرکز عملیات مشترک ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا تشکیل شد و عملیات های بزرگی نظیر عملیات ثامن الائمه، طریق القدس و فتح المبین با رشادت رزمندگان نیروهای مسلح بوقوع پیوست وبا پیروی از ولایت فقیه و اتحاد و انسجام توانستیم به آرمانها و اهداف خود دست یابیم.

سردار کریمیان وحدت نیروهای مسلح در دفاع و آزاد سازی سوسنگرد را مثال زدنی خواند و گفت: همه در کنار هم برای یک هدف بزرگ گام برداشتند و توانستند توطئه های دشمنان را خنثی و به پیروزی دست یابند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز همه اسلام در مقابل همه کفر قرار گرفته است، افزود: تکفیری‌‌ها نه برای نابودی عراق و سوریه بلکه برای نابودی اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی طراحی و وارد جنگ شده اند.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: نقشه دشمنان اسلام و انقلاب این بود تا ما را به جنگ داخلی بکشانند اما با تدبیر رهبری این جنگ به بیرون از مرزهای کشور کشیده شد.

وی در پایان اظهار کرد: دلیر مردان ایران اسلامی ثابت کردند که انقلاب ما جهان شمول و وطن واقعی ما اسلام است.

انتهای پیام/خ

 

نقشه دشمنان انقلاب، کشاندن ایران به جنگ های داخلی بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.