کمک مردمی؛

جوان خیر پلدختری ۱۹۰ میلیون ریال به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرد

جوان خیر پلدختری با ارسال یک محموله پوشاک زمستانی به ارزش ۱۹۰ میلیون ریال به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با حادثه دیدگان ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی کریمیان خیر پلدختری گفت:خودم در بازار برزگ تهران مغازه پوشاک دارم و مشغول به کار هستم، واقعا تصاویری که از تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی مرتبط با زلزله زدگان کرمانشاه منتشر می‌شود دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

 وی ادامه داد:در بازار بزرگ تهران مغازه دارم پس از شنیدین این خبر تلخ، بیش از یک هزار ثوب انواع لباس را تهیه و به بسیج پلدختر برای ارسال به مناطق زلزله زده تحویل داده ام.

 وی با تاکید براشاره به مثل عامیانه‌ای که می‌گوید:"کرد و لر برادر هم هستند"افزود: احساس هم نوع دوستی و کمک در بین مردم لرستان یک ویژگی ممتازی که در بین ملت ایران هم نیز وجود دارد و مردم این دیار بیشتر سعی می‌کنند در قبال هموطنان زلزله زده به وظایف خود عمل کنند.

 این خیر پلدختری گفت: واقعا همه ما نسبت به این اتفاق تلخ که برای هموطنانمان در کرمانشاه رخ داده ناراحت هستیم.

 کریمیان با بیان اینکه در لبیک گفتن به رهبر معظم انقلاب این اقدام را انجام داده ام عنوان کرد: باتوجه به اینکه سازمان هواشناسی اعلام کرده طی روز‌های آینده هوا سرد می‌شود واحتمال بارندگی وجود دارد اقدام به تهیه لباس گرم به ارزش ریالی ۱۹۰ میلیون ریال کرده ام.

 وی ادامه داد:این محموله را به سپاه ناحیه پلدختر تحویل داده ام که از طریق بسیج این کمک‌ها به دست زن وبچه‌های زلزله زده برسد.

 وی با اشاره به اقلام کمکی افزود: شلوار مردانه و زنانه نو ۱۸۴ عدد، کابشن بچگانه نو ۴۰ عدد، سویشرت بچگانه نو ۱۶ عدد، سویشرت مردانه نو ۶ عدد، کاپشن مردانه نو ۲۲ عدد، بلوز بچگانه نو ۲۰ دست، تک پوش مردانه نو ۱۱ عدد، زیر شلوار مردانه نو ۴۰ عدد، جاکت بچگانه نو ۲ عدد، مای بیبی ۱۲ بسته بزرگ، پتوی گلبافت نو ۲ تخت، پالتو دخترانه نو ۳ عدد، روکش بالش ۵ عدد به ارزش ریالی جمعا به ارزش ۱۹/۰۰۰/۰۰۰ تومان می‌باشند.

انتهای پیام/د

کمک ۱۹۰ میلیون ریالی یک جوان خیر پلدختری به زلزله زدگان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.