رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان گفت: تعداد 53 مورد عمل جراحی برای بیماران زلزله‌زده اعزامی به استان انجام شده است.

انجام 53 مورد عمل جراحی برای بیماران زلزله‌زدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معصومی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از اعزام تیم 23 نفره پزشکی از حوزه معاونت درمان دانشگاه به مناطق زلزله‌زده خبر داد و اظهار کرد: تعداد 30 هزار سرنگ به کرمانشاه ارسال شده است.

 وی با اشاره به کمک‌های اقشار مختلف مردم همدان به آسیب‌دیدگان زلزله اخیر گفت: مبلغ 310 میلیون ریال از سوی پزشکان به بیمارستان قلب فرشچیان کمک شده است.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان روند خدمت‌رسانی به بیماران بستری در مراکز درمانی را مناسب ارزیابی کرد و افزود: ویزیت همراهان مصدومین به صورت سرپایی در اورژانس مرکز بعثت انجام شده است.

 حبیب معصومی تعداد مصدومان اعزام شده به همدان را 127 دانست و گفت: یک نفر از مصدومین بستری در مرکز آموزشی ـ درمانی بعثت به بیمارستان فیروزگر تهران اعزام شد و این اعزام به دلیل حضور اعضای خانواده وی به عنوان مصدوم در آن بیمارستان بوده است.

انتهای پیام/ ش

عمل جراحی برای بیماران زلزله‌زده

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.