اطلاع رسانی به موقع شهروندان و ناکامی سارقان

سرقت مسلحانه از منزل مسکونی با هوشیاری و اطلاع رسانی شهروندان ناکام ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ علی الهامی، فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت 23:45 دقیقه شامگاه جمعه گزارشی از سرقت یک منزل مسکونی توسط سامانه 110 دریافت شد.


وی افزود: پسر همسایه در حال استراحت در منزل متوجه حرکات مشکوکی در منزل همسایه شده و سریعا موضوع را به پلیس اطلاع می دهد، نیروهای پلیس نیز با حضور سریع خود در منزل موردنظر متوجه حضور سارقان در منزل می شوند.


الهامی اظهار داشت: 2 سارق مسلح دست و پای اعضای خانواده را بسته و ضمن سرقت طلاجات و موبایل های اعضای خانواده در حال فرار بودند.


فرمانده انتظامی شهرستان دزفول بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی هنگام خروج سارقان از منزل مسکونی با آنها درگیر شده و در پی شلیک ماموران به سمت خودروی پراید سارقان یک نفر کشته و دیگری مصدوم  و دستگیر شد.


وی گفت:طبق دستور قضایی نیز اموال و طلاجات سرقت شده به صاحب آنها بازگردانده و پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.


سرهنگ الهامی اضافه کرد:  برای ایجاد امنیت پایدار دوربین امنیتی نصب کنند زیرا سارقان معمولا مکان هایی را برای سرقت انتخاب می کنند که آسیب پذیر هستند و همچنین هرگونه مورد مشکوک را در کمترین زمان ممکن به پلیس گزارش دهند تا مانع سرقت و ناامنی در منطقه شوند.


انتهای پیام/و


مرگ سارق مسلح در دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.