رئیس جمعیت هلال احمر خوانسار گفت: تا کنون کمک‌های مردمی شهرستان خوانسار در قالب 7 محموله به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علمدار فروغی  اظهار داشت: پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه جمعیت هلال احمر خوانسار در جمع‌آوری کمک به مردم زلزله‌زده این مناطق آمادگی لازم را انجام داده است.

وی افزود: در همین راستا در سطح میادین و ورودی‌ شهر 7 پایگاه جمع‌آوری کمک به مردم زلزله‌زده غرب کشور بر پا شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر خوانسار گفت: تا کنون هزار و 800  عدد پتو، البسه گرم، اقلام خوراکی شامل برنج، عسل، کنسروجات مختلف، نان، تخم مرغ جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه هزار و 800 بطری آب معدنی و 6 هزار و 500 قرص نان اهدا شده است، بیان داشت: از سوی خیرین 7 میلیون و 250 هزار تومان وجه نقد نیز برای کمک به مردم پرداخت شده است.

فروغی با بیان اینکه شهروندان خوانساری کمک‌های نقدی خود را به شماره‌ حساب ۹۹۹۹۹ به نام جمعیت هلال‌احمر واریز کنند، گفت: تا کنون کمک‌های مردمی شهرستان خوانسار به  مردم زلزله‌زده غرب کشور در قالب 7 محموله ارسال شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر خوانسار از مشارکت مردم انسان دوست خوانسار قدردانی کرد و گفت: مردم خوانسار در ادامه حرکت خود اقلامی مانند لوازم التحریر، چادر، عروسک نو، شال گردن  و  پتو کمک‌ کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.