دستگیری سارقان احشام در ایرانشهر

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری دو سارق احشام و کشف ۱۵ رآس دام توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان احشام در ایرانشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ محمود سعادتی سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در بخش بمپور شهرستان ایرانشهر تحقیقات پلیسی برای بررسی موضوع آغاز شد.

سرهنگ سعادتی  تصریح کرد: ماموران با گشت زنی هدفند در حوزه استحفاظی و بررسی سابقه سارقان سابقه دار موفق شدند یک نفر از سارقان را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند.

وی با اشاره به اعتراف سارق به بزه انتسابی خود با همکاری همدستش افزود: تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارق دیگر آغاز که پس از شناسایی با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از حیات خلوت مخفیگاه وی ۱۵ راس دام سرقتی را کشف و به مالباختگان تحویل دادند.

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان ضمن اشاره به تحویل سارقان به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان در ایرانشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار