رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی بر لزوم ترویج کتب الکترونیکی در فضای مجازی جهت ترویج کتابخوانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جعفر محسنی رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در جلسه ستاد هفته ی کتابخوانی با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بومی سازی کتب انگلیسی گفت: با توجه به این که با یادگیری کتب انگلیسی، بخشی از فرهنگ آنان نیز منتقل می شود، جهاد دانشگاهی در این خصوص اقدامات قابل توجهی را انجام داده است .

وی افزود: بر همین اساس، کتابی مخصوص جهان اسلام و بومی سازی شده با عنوان Eight در هشت سطح و به زبان انگلیسی در ماه های آتی از سوی سازمان جهاد دانشگاهی روانه ی بازار خواهد شد که تنها مختص ایران نبوده بلکه ویژه کشور های اسلامی است و بخشی از محتواسازی آن در کشورهای خارجی از جمله لبنان و کانادا انجام گرفته است.

محسنی با اشاره به فعالیت های خبرگزاری های ایسنا و ایکنا در نمایشگاه مطبوعات استان اظهار کرد: این دو خبرگزاری تحت پوشش جهاددانشگاهی در نمایشگاه کتاب و مطبوعات استان، حدود 200 صفحه خبر منعکس کردند.

وی همچنین به راه اندازی اولین شعبه استانی خبرگزاری علم و فرهنگ(سینا پرس) در استان اشاره و اظهار کرد: این خبرگزاری، خبرهای حوزه علم و فرهنگ را پوشش خواهد داد.

 

انتهای پیام/ش

تاکیدبرترویج کتابخوانی در فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.