دوره مربیگری درجه ۳ ژیمناستیک هنری، تمدید کارت و ارتقای درجه ۳ به ۲ از 24 آبان جاری در خانه ژیمناستیک کرمان آغاز شده است و تا پایان امروز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن بلوردی، دبیر هیئت ژیمناستیک استان کرمان گفت: دوره مربیگری درجه ۳ ژیمناستیک هنری با حضور ۴۱  شرکت کننده از استان های مشهد، اردبیل، اصفهان و شهرستان های استان کرمان برگزار شد.

وی افزود: اباذر کریم نژاد، مربی بین اللمللی از اردبیل مدرسی این دوره ی آموزشی را عهده دار بود.

بلوردی با اعلام اینکه قبلاً در مورد برگزاری این دوره ی آموزشی از طریق هیئت به تمام شهرستان ها و استان ها اطلاع رسانی شده بود، تصریح کرد: تعدادی از افراد کسانی بودند که در ژیمناستیک فعالیت داشتند و می خواستند مربی شوند و تعدادی هم به عنوان کارگاه برای تمدید کارت مربیگری شرکت کرده بودند.

وی با بیان اینکه امروز امتحان عملی این دوره ی آموزشی برگزار می شود، یادآور شد: به افرادی که در آزمون عملی قبول شوند، بعد گذراندن دوره تئوری، کارت مربیگری درجه ژیمناستیک هنری اعطا می شود.

بلوردی افزود: افراد بعد از گرفتن کارت باید ۳ ماه زیر نظر مربیان برتر استان کار آموزی داشته باشند و سپس مجوز فعالیت مربیگری دریافت می کنند.

انتهای پیام/ب

 کلاس مربیگری ژیمناستیک هنری در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار