شرکت خودروسازی هوندا موتور اعلام کرد؛ به دلیل وجود اشکال در صندلی ردیف دوم خودروهایش برای حدود ۹۰۰ هزار دستگاه از محصولات خود فراخوان رفع عیب صادر می کند.

هوندا برای ۹۰۰ هزار خودروی ون، فراخوان رفع عیب صادر کرد به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی هوندا موتور اعلام کرد: به دلیل وجود اشکال در صندلی ردیف دوم خودروهایش که ممکن است بعد از تنظیم پشتی در صورت چفت نشدن به صورت ناخواسته به سمت جلو حرکت کند، برای حدود 900 هزار دستگاه از محصولات خود فراخوان رفع عیب صادر می کند.

این شرکت خودروساز ژاپنی یادآور شده؛ این فراخوان خودروهای مینی ون اودیسه تولید سال های 2011 تا 2017 را در بر می گیرد که 2 هزار دستگاه از آنها در آمریکای شمالی فروخته شده اند و 46 مورد جراحت جزئی مرتبط با این ایراد گزارش شده است.

هوندا گفته؛ در تلاش است خودروهای فراخوانده شده را به شکلی تعمیر کند که بعد از تنظیم پشتی به شکل درستی چفت شوند و به صرت موقت یک دستورالعمل مفصل برای نحوه اطمینان از چفت شدن صحیح صندلی های این خودروها منتشر کرده است.

انتهای پیام/

فراخوان رفع عیب از سوی شرکت هوندا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار