تیم دانشگاه مازندران در رقابت‌های تیراندازی دختران دانشگاه‌های کشور در بابلسر رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی جانزاده مدیر تربیت بدنی دانشگاه مازندران گفت: رقابت‌های تیراندازی دختران دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۲ کشور از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه امسال برگزارشد.

وی افزود: نتایج رقابت‌های تیراندازی دختران دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۲ کشور به میزبانی دانشگاه مازندران اعلام شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه مازندران گفت: در مسابقات انفرادی تفنگ و تپانچه زینب عارف از دانشگاه مازندران و سامیه یاسی از دانشگاه گیلان بصورت مشترک رتبه نخست را کسب کردند.

جانزاده افزود: در بخش انفرادی تفنگ و تپانچه زینب عابدینی از دانشگاه مازندران، فائزه فتحعلی پور از دانشگاه نوشیروانی بابل بطور مشترک دوم و فاطمه مرزبان از دانشگاه گنبد کاووس و فاطمه ذوالفقارزاده از دانشگاه مازندران بصورت مشترک سوم شدند.

وی گفت: در بخش تفنگ تیمی دانشگاه مازندران با کسب ۹۸۶ امتیاز، دانشگاه گنبد کاووس با کسب ۸۷۱ امتیاز و دانشگاه نوشیروانی بابل با کسب ۸۷۱ امتیاز به ترتیب رتبه‌های اول، دوم و سوم را کسب کردند.

وی افزود: در بخش تپانچه تیمی دانشگاه مازندران با کسب ۹۱۹ امتیاز، دانشگاه گنبدکاوس با کسب ۸۶۷ امتیاز و دانشگاه نوشیروانی بابل با کسب ۸۷۱ امتیاز به ترتیب رتبه‌های اول، دوم و سوم را کسب کردند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه مازندران گفت: در مجموع در این مسابقات دانشگاه مازندران با کسب ۱۹۰۵ امتیاز و دانشگاه گنبد کاووس با کسب ۱۷۳۸ امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های اول، دوم این مسابقات قرار گرفتند.

جانزاده افزود: دانشگاه مازندران فاتح این دوره از مسابقات شد و به دور نهایی المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور راه یافت.

انتهای پیام/آ

اعلام نتایج رقابت‌های تیراندازی دختران دانشگاه‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار