فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: ۱۸۴ عنوان برنامه با اولویت خدمت‌رسانی و توسعه شاخص‌های زندگی در حاشیه شهر در هفته بسیج امسال در شهرستان چابهار اجرا می‌شود.

اجرای ۱۸۴ برنامه با اولویت خدمت‌رسانی به مناطق حاشیه‌نشین چابهاربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ علی کوهستانی فرمانده سپاه شهرستان چابهار با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در چابهار اظهار داشت: ۱۸۴ عنوان برنامه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی در هفته بسیج امسال که از ۲۹ آبان‌ماه تا ۵ آذرماه ادامه دارد در سطح شهرستان چابهار اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه بسیج برای حاشیه شهر افزود: از آنجایی که چابهار پایین‌ترین شاخصه‌های توسعه انسانی را دارد، بخشی از مهمترین ماموریت بسیج چابهار در چند سال گذشته خدمت‌رسانی به مردم حاشیه چابهار بوده که در این راستا راه‌اندازی کارگاه‌های سوزن‌دوزی و صنایع دستی و آموزش و توانمندسازی زنان حاشیه شهر برای اشتغال در این کارگاه‌ها، افتتاح نمایشگاه عرضه دستاورد‌های کارگاه‌ها، ویزیت رایگان پزشکان، احداث درمانگاه و همچنین بهره‌برداری از سوله ورزشی از جمله مهمترین اقدامات بسیج برای حاشیه‌نشینان در طول هفته بسیج است.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار همچنین برگزاری جشنواره و بازی‌های بومی و محلی، برگزاری کارگاه‌های مهارت‌افزایی و مهارت‌های زندگی برای دختران جوان، برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد و مشاوره پزشکی و روان پزشکی با اولویت حاشیه شهر چابهار را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

کوهستانی با اشاره به توجه ویژه بسیج به اندیشه ورزی و بصیرت افزایی تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاد اندایشی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه ها، برگزاری نشست‌های بصیرتی، اندیشه ورزی و مقالبه با جنگ نرم در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت ودر میان ۲۲ قشر مختلف بسیج وهم چینن برگزاری همایش بزرگ شکوه مقاومت در روز بسیج مستضعفان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه شاخص‌های امنیتی و کمک به نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار، "گشت محله محور" با حضور گردان‌های سازماندهی شده بسیج ۵ آذرماه مصادف با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری برنامه های هفته بسیج در چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار