استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در خدمت رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه سنگ تمام گذاشتند که در این راستا نقش اصحاب رسانه ستودنی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی محمد احمدی با حضور در ایستگاه جمع آوری کمک های مردمی خبرنگاران استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: زحمات بی دریغ مسوولین استانی در جمع آوری کمک های مردمی و اعزام کاروان هایی از کهگیلویه وبویراحمد به سمت مناطق زلزله زده، در سطح کشور بسیار جلب توجه کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به ظرفیت بالای مردم استان در ایثار، گذشت و کمک رسانی به هم نوعان افزود: سابقه درخشان مردم استان در صحنه های خدمت رسانی بخصوص در زمین لرزه غرب کشور موجب مدح و ستایش آنان شده است.
احمدی عنوان کرد: اگرچه بطن این اتفاق تلخ و ناراحت کننده بود، ولی ابراز همدلی وهمکاری مردم کشور بخصوص مردم استان کهگیلویه وبویراحمد تسکین دهنده درد زلزله زدگان بوده است.
وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه و تقدیر از زحمات خبرنگاران در به تصویر کشیدن این حادثه، نقش اصلی آنها در جمع آوری کمک های مردمی را یادآورشد و اظهار کرد: آنچه تاکنون به مناطق زلزله زده اعزام کرده ایم گام اول بوده، که با همت مردم و همکاری مسوولین، این جریان ادامه خواهد داشت.
احمدی در پایان با اشاره به آماده سازی گروه تخصصی جهت اعزام به منطق آسیب دیده گفت: تشکیل کارگروه تخصصی را در دستور کار داریم که در صورت بروز همچنین حوادث طبیعی آمادگی کامل را داشته باشیم.
انتهای پیام/غ

نقش اصحاب رسانه  در کمک به زلزله زدگان ستودنی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.