مدیر کل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: سیل کمک‌های مردم استان مرکزی به مناطق زلزله زده جاری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ فرخی مدیر کل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: از روز چهارشنبه سیل کمک‌های مردم استان مرکزی به مناطق زلزله زده جاری شده و حضور و کمک رسانی عاشقانه مردم به هموطنان زلزله زده قابل تقدیر است.

فرخی افزود: با توجه به بازدیدی که از منطقه آسیب دیده داشتیم تمام دستگاه‌های خدمات رسان به خوبی امداد رسانی لازم را انجام داده بودند و ۳ شهر و چندین روستا از این استان آسیب جدی دیده اند.

وی اضافه کرد: اولین تیم برای امداد رسانی به مناطق زلزله زده از استان مرکزی ۳ ساعت بعد از وقوع این حادثه بود و در حال حاظر ۴ موکب در حال خدمات رسانی هستند.

بهرامی معاون فنی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی هم گفت: در اولین روز‌های حادثه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۸ اکیپ تخصصی اورژانس به استان کرمانشاه اعزام شده و این مرکز باز هم آمادگی لازم برای اعزام متخصصان را دارد.

محمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیزگفت : تا کنون بیش از یک میلیاردو 800میلیون تومان کمک های مردمی به منطقه های زلزله زده ارسال شده است و ۶۰ نفر از گروهای تخصصی کوهستان ، آوار برداری، حمایت روانی اعزام شدند.

سردار عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی هم از اعزام ۱۷۰ نیروی متخصص به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: برقرای امنیت در منطقه حادثه دیده از اولویت‌های اقدامات انتظامی است.

انتهای پیام / ج

کمک های مردم استان مرکزی به زلزله زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار