جمعیت هلال احمر گیلان بیش از 37 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی برای زلزله زدگان استان کرمانشاه جمع آوری کرده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  مهدی ولی  پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان  گفت  : تاکنون بیش از 37میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی در 87 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی توسط مردم نوع دوست و شریف گیلان جمع آوری شده است .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان  اعلام کرد: 3 و نیم میلیارد تومان کمک های غیر نقدی شامل ، مواد غذایی خشک ، ست بهداشتی ، خشکبار ، آب معدنی ، پتو ،  شیر خشک ،  کنسرو ، وسایل گرمایشی , لباس  و همچنین 200 میلیون تومان کمک نقدی است.

مهدی ولی  پور خاطر نشان کرد: 28 آبان ماه یک تیم حمایت روانی استان شامل یک روانشناس ،  یک مددکار اجتماعی و 10 امدادگر  برای ایجاد محیطی شاد و سرگرم کننده و مشاوره کودکان  بازمانده عازم منطقه زلزله زده شدند  که به همراه تیم های حمایت روانی استان های سراسر کشور همزمان در کرمانشاه آغاز به کار می کنند .

وی  افزود:  تاکنون 23 کامیون و تریلی حاوی اقلام امدادی شامل پتو ، چادر  به ارزش ریالی یک و نیم میلیارد تومان از ذخیره انبارهای امدادی و کمک های مردمی به استان زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه   87 پایگاه جمعیت هلال احمر در رشت و شعب هلال احمر آماده جمع آوری کمک های مردمی است افزود: از مردم تقاضا می شود از حضور و ارسال کمک به صورت انفرادی به دلیل ترافیک سنگین که توزیع اقلام را دچار بی نظمی می کند خودادری کنند و همچنین با اعلام شماره ‌حسا‌ب‌های شخصی راه سوء‌استفاده  افراد سودجو بیشتر باز خواهد شد.  

مهدی ولی  پور افزود : درگاه پرداخت موبایلی #3* و نیز #724* آماده دریافت کمک‌های نقدی هموطنان است و مردم نوع‌دوست در صورت امکان کمک‌های خود را به صورت نقدی به مردم زلزله‌زده ارائه کنند تا اقلام مورد نیاز زلزله زدگان خریداری شده و در اختیار آنها قرار گیرد.  

وی تصریح کرد  : برای همدردی با کودکان زلزله زده و تقویت روحیه این عزیران مردم می توانند  کمک های خود را در قالب بسته های اسباب بازی ، لوازم التحریر ، توپ ، عروسک ، بادکنک ، کیف و جوراب زمستانی  به پایگاه ها تحویل دهند.

 

انتهای پیام/م.ع

 کمک های میلیاردی گیلانیان  برای زلزله زدگان کرمانشاه

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.