مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل از پرداخت تمامی مطالبات گندم‌کاران این استان به میزان ۵۹۹ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نوبخت، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل در خصوص اینکه آیا دولت مطالبات گندم کاران را به صورت کامل پرداخت کرده است یا نه، تصریح کرد: در سامانه خرید تضمینی کاملاً مشخص شده که مطالبات به صورت کامل پرداخت شده است.

وی در خصوص اعتراض برخی کشاورزان که مطالبات خود را پرداخت نکرده‌اند، تأکید کرد: هیچ مطالبه‌ای باقی نمانده و ممکن است یک یا دو نفر در حساب بانکی خود مشکل داشته باشند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اضافه کرد: دولت در ابتدا ۵۰ درصد از مطالبات گندم کاران را پرداخت کرد و قرار بود بخشی از مطالبات باقی‌مانده از سوی یکی از بانک‌ها برای تأمین نهاده بذر پرداخت شود.

نوبخت با بیان اینکه در این خصوص مشکلات سامانه‌ای به وجود آمده که به زودی رفع می شود، ادامه داد: امسال ۴۵۹ هزار تن گندم خریداری شده است.

وی با اذعان به اینکه گندم به نرخ تضمینی هزار و ۳۰۰ تومان در هر کیلو خریداری شده است، افزود: بخش عمده‌ای از گندم خریداری شده برای نیاز استان ذخیره‌سازی شده است.

انتهای پیام/ح

خرید 459 هزار تن گندم در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.