درخشش رکابزنان شهرداری تبریز در مرحله دوم تور سینکاراک اندونزی

مرحله دوم از تور بین المللی دوچرخه سواری سینکاراک اندونزی با درخشش رکابزنان شهرداری تبریز با کسب پیراهن طلایی و صدرنشینی در بخش تیمی دنبال شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مرحله دوم تور بین‌المللی سینکاراک اندونزی به مسافت 156 کیلومتر از Paninan به سمت Sawahlunto برگزار شد که در پایان دانیل ویدهاوس از تیم CCN به مقام اول و قادر میزبانی به همراه خلیل خورشید به‌صورت همزمان از تیم شهرداری تبریز با زمان 4:00:03 به مقام دوم و سوم دست یافتند.

در پایان مرحله دوم، قادر میزبانی رکاب‌زن تیم دوچرخه‌سواری باشگاه شهرداری تبریز موفق شد درمجموع 6 ساعت و 36 دقیقه و 2 ثانیه قهرمان شده و پیراهن طلایی را به تن کند، خلیل خورشید دیگر رکابزن شهرداری پس از دانیل ویدهاوس درمجموع 6 ساعت و 1 دقیقه و 43 ثانیه در رده سوم ایستاد.

همچنین در رده‌بندی تیمی شهرداری تبریز، درمجموع 20 ساعت و 13 ثانیه در صدر قرار گرفت.

گفتنی است، تیم شهرداری تبریز تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران است که در این تور حضور دارد.

در این رقابت؛ قادر میزبانی، میرصمد پورسیدی، سعید صفرزاده، محمد اسماعیل چایچی و خلیل خورشید در ترکیب رکاب‌زنان و هادی عبادی‌نژاد و مهدی عادلی در ترکیب کادر فنی تیم شهرداری تبریز حضور دارند.

تور بین‌المللی سینکاراک اندونزی پس از انصراف یک تیم با حضور 101 رکاب‌زن از 25 کشور و در قالب 18 تیم (پنج تیم اندونزی) از 27 آبان آغاز و تا روز شنبه 4 آذرماه در 9 مرحله برگزار می شود.

البته قادر میزبانی رکابزن تیم شهرداری تبریز در این مرحله با سانحه مواجه شد.

ناصر هوشیار سرپرست تیم دوچرخه‌سواری شهرداری تبریز در این خصوص گفت: قادر میزبانی در مرحله دوم تور زمین‌خورده بود و با شرایط سخت از خط پایان عبور کرد.

وی افزود: قادر میزبانی در زمان اهداء مدال درروی سکو به دلیل وجود زخم‌ها نتوانست حاضر شود و جهت مداوا به بیمارستان انتقال یافت.

وی ادامه داد: خدا را شکر زخم‌های میزبانی پانسمان شده است و فردا در سومین دور تور سینکاراک اندونزی که از Muaro Sijunjung تا Dharmasraya به مصافت 161.3 کیلومتر انجام می‌شود حضور خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ش

رکابزنان شهرداری تبریز در مرحله دوم تور سینکاراک اندونزی خوش درخشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.