سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:شانس های استقلال برای رسیدن به گل بیشتر بود اما موقعیت تیم ما هم فوق العاده خوب بود.

مرزبان:موقعیت های خوبی داشتیم/ تیم داوری خوب بودبه گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علیرضا مرزبان پس از دیدار مقابل استقلال گفت: این بار سوم بود که همراه با تیم سیاه جامگان بودم و کسب یک امتیاز از ۹ امتیاز دردناک است چرا که بازی مقابل نفت آبادان را با توجه به بازی خوبی که به نمایش گذاشتیم واگذار کردیم و از دست دادن پنالتی در این مورد بی تاثیر نبود.

باید به جوانان اعتماد کنیم

او ادامه داد: بازی بزرگی را مقابل استقلال خوزستان انجام دادیم و روی ۲ اشتباه دروازه بان به مشکل خوردیم. همچنین به دلیل تغییرات بزرگی که شروع کردیم و در برخی پست‌ها که نیاز به تغییر است به بازیکنان اعلام کردیم تا در نهایت به بازی امروز رسیدیم. می‌دانستم که به بازیکنان مشهدی می‌توانم اعتماد کنم و تنها باید روی این بازیکنان کار شود تا اعتماد به نفس آن‌ها بالا برود و ما تیمی را انتخاب کردیم که  اتحاد درونی بالایی داشت.

شانس‌های استقلال برای رسیدن به گل بیشتر بود

وی افزود: در نیمه اول پیش از اینکه استقلال بتواند روی دروازه ما خطری ایجاد کند بادامکی در یک حرکت خوب می‌توانست دروازه استقلال را باز کند. همچنین کیوان امرایی هم شانس بزرگی را داشت که دروازه حریف را باز کند. از طرفی استقلال هم ۲ شانس بزرگ داشت. در واقع شانس‌های استقلال برای رسیدن به گل بیشتر بود،   اما کیفیت شانس‌های ما هم فوق العاده خوب بود. به تیمم تبریک می‌گویم، چون مقابل تیم بزرگی همچون استقلال مبارزه کردند.

برای حضور در کنسرت بزرگان نیاز به بهترین دستگاه‌ها دارید

او ادامه داد: از طرفی روندی که ما انتظار داریم باید به نحوی باشد که به بازیکنان جوان اعتماد کنیم و در نهایت تیم را ترمیم کنیم. ما احتیاج به نیرو‌هایی داریم که بتوانند گره‌ها را باز کنند. سیاه جامگان نیاز به ترمیم‌های بزرگ نیاز دارد چرا که اگر بخواهید در کنسرت بزرگان بنوازید باید بهترین دستگاه را داشته باشید.

چند بازیکن را برای جذب مد نظر داریم

مرزبان افزود: در سفری که به گرجستان داشتیم بازیکنانی که به ما معرفی شدند را رصد کردیم و در نهایت آن‌ها را نخواستیم و بازیکنان دیگر را خواستار جذبشان هستیم. همچنین با چند بازیکن داخلی هم صحبت کردیم و تا زمانی که قطعی نشود نمی‌توانیم اطلاعات دهیم. باید تیم را سازماندهی کنیم و تیم باید شخصیتی داشته باشد که نماینده خوبی برای مشهد باشد. شهر بزرگ نیاز به تیمی بزرگ دارد.

تیم داوری خوب بود

او در ادامه درباره عملکرد داوری بیان کرد: در نیمه دوم در یک صحنه واقعا خطایی رخ نداد و بازیکن ما تک به تک شده بود و می‌توانستیم گل را بزنیم، اما خطا اعلام شد. طبیعتا در آن لحظه اعتراض کردیم، اما روی هم رفته تیم داوری خوب بود.

به شخصیت مردم نباید توهین شود

مرزبان در مورد اینکه به نظر می‌رسد این تیم بیشتر مهمان استقلال بود تا میزبان و هواداران زیادی از استقلال به ورزشگاه آمده بودند گفت: این مسئله درست می‌شود و نمی‌شود مردم را متهم کنیم که چرا برای حمایت سیاه‌جامگان نیامدندو محکوم کنیم. مردم نیاز دارند فوتبال خوب ببینند، اما سیاه‌جامگان در سال سوم خود در لیگ برتر همیشه در بحران و ته جدول بوده است. این موضوع یک مسئله است و نیاز است مردم فوتبال خوب ببینند و به شخصیت آن‌ها توهین نشود. این مردم انتظار برد خانگی را دارند و مطمئن هستم مردم مشهد در ادامه از ما حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار