تشکر سید حسن نصرالله از سردار سلیمانی +فیلم

سید حسن نصرالله پیرامون آخرین تحولات لبنان و سوریه گفت :باید پس از شکرگذاری از خدا از مخلوقین خدا و به خصوص، سردار سلیمانی تشکر کنیم.

نصرالله: از سردار سلیمانی تشکر می‌کنم +فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان دوشنبه شب درباره آخرین تحولات اخیر مربوط به لبنان و منطقه از جمله سوریه سخنرانی کرده است. 

وی گفت: افراد و گروه های زیادی در آزادی بوکمال مشارکت داشتند از نیروهای سوری گرفته تا نیروهای سپاه پاسداران ایران که از همینجا به همه آنها درود ویژه می فرستم. تشکر ویژه دارم از فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی - ژنرال قاسم سلیمانی - که خودش در تمام درگیری ها حضور داشت.

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: این فرمانده بزرگ (سردار سلیمانی) از روزهای آغازین جنگ با داعش خودش در تمام صحنه ها حضور داشت و آماده شهادت بود. وی حتی برای درگذشت پدرش هم خیلی زود به ایران رفت و بازگشت در عملیات ها را پیگیری کند.

نصرالله گفت: تمام ملتهای منطقه باید از ایران تشکر کنند. کاری به وزرای خارجه اتحادیه عرب نداشته باشید. باید اذعان کرد که این ایران بود که در مقابل داعش در کنار ملتهای منطقه ایستاد.

وی اظهار داشت: مطمئنم که نام حاج قاسم در تاریخ ثبت خواهد شد. او در پشت جبهه نبود بلکه همیشه در خط مقدم قرار داشت.

 

 

انتهای پیام/

نصرالله: از سردار سلیمانی تشکر می‌کنم +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.