مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۷۰ میلیارد تومان در ۲ هفته اخیر به موسسات درمانی بخش دولتی و خصوصی طرف قرارداد بیمه سلامت در استان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از ۷۰ میلیارد تومان به موسسات درمانی بخش دولتی و خصوصیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دکتر محمد صفدری مدیرکل بیمه سلامت استان در نشست با خبرنگاران اظهارداشت: بیش از ۷۰ میلیارد تومان اعتبار  در ۲ هفته اخیر به بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی زاهدان، ایرانشهر و زابل و همچنین سایر بیمارستان‌های دولتی نظیر نبی اکرم (ص)، تامین اجتماعی و پیامبر اعظم (ص) و موسسات درمانی بخش خصوصی و دولتی و مراکز بهداشتی درمانی روستایی استان پرداخت شده است.

وی گفت: با هدف رفاه حال بیمه شدگان، با پیگیری‌های صورت گرفته تمامی پرداخت‌ها به تیم سلامت بروز است.

صفدری  ادامه داد: همچنین به داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه سلامت در سیستان و بلوچستان تا پایان خرداد ماه پرداخت انجام شده است.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به تمامی بیمارستان‌های دولتی، مطب‌ها و آزمایشگاه‌های طرف قرارداد استان هزینه ۲ ماه صورتحساب نیز پرداخت شده است.

صفدری خاطرنشان کرد: این پرداختی‌ها سبب خوشحالی و دلگرمی تمامی پزشکان و کارکنان بیمارستان‌ها و سایر موسسات درمانی طرف قرارداد در بخش خصوصی و دولتی شده است.

وی افزود: با برنامه ریزی ریاست هیات مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت تا پایان سالجاری تمام مطالبات بخش خصوصی و دولتی که اسنادشان را به موقع تحویل پذیرش اداره کل دهند، پرداخت می‌شود.

وی گفت: از تمام مردم سیستان و بلوچستان که تا کنون موفق به دریافت دفترچه بیمه ایرانیان نشده اند و همچنین افرادی که تاریخ دفترچه بیمه سلامت آنان نیز پایان یافته درخواست می‌شود برای دریافت دفترچه بیمه سلامت ایرانیان به دفاتر پیشخوان دولت یا ادارات بیمه سلامت در سراسر استان مراجعه کنند.

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان اظهارداشت: بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در استان زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

صفدری افزود: همچنین به منظور رفاه بیمه شدگان ۱۰۰ درصد موسسات درمانی دولتی و خصوصی استان با بیمه سلامت قرارداد همکاری دارند.

انتهای پیام/ع

بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت همگانی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی اصغر سنچولی
۲۳:۱۸ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
باسلام
دکتر محمد صفدری در زاهدان تا وقتی مدیر کل بیمه سلامت خدمات درمانی استان سیستان وبلوچستان بود عالی بود. تنها فردی که بیماران صعب العلاج سرطانی خدمات شایانی ارائه نمود بنده بعنوان یک بیمار صعب العلاج مدیون زحمات این عزیز بوده و میباشم. باسپاس علی اصغر سنچولی
آخرین اخبار