معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: ثبت ملی مبل و منبت ملایر منشاء تحول بزرگ اقتصادی و اجتماعی در ملایر و دستاوردی بزرگ برای مردم ملایر، فعالان و صنعتگران در این حرفه است.

تحول اقتصادی ملایر در گرو ثبت ملی مبل و منبت به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالعظیم رضایی درگردهمایی منبت کاران ملایری برای تشکیل انجمن تولیدکنندگان و صادر کنندگان مبل و منبت در اتاق بازرگانی اظهار کرد: برگزاری مطلوب نخستین جشنواره مبل و منبت، تبلیغات گسترده و رونق در بازار مبلمان ملایر و معرفی شایستگی های این صنعت در سطح ملی از فواید اثرگذار ثبت ملی مبل و منبت ملایر بود که با همکاری و همراهی خوب فعالان این صنعت انجام شد.

وی با بیان اینکه سرمایه ها و ظرفیت های مبل و منبت ملایر باید برای تشکیل انجمن کنار هم جمع شوند، بیان کرد: علاوه بر سایر رشته ها و فعالیت های این شهرستان، مبل و منبت یک مزیت نسبی قابل توجه در ملایر است که با ثبت ملی فعلیت خود را در جامعه نشان داده و نیاز است امروز برای تشکیل انجمن در کنار هم باشیم.

رضایی با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی در ملایر به منظور رسمیت پیدا کردن فعالیت ها و اقدامات این صنعت گفت:  با توجه به تصدی گری نا موفق بخش دولتی در بحث اجرا باید از حرکت به سمت دولتی شدن در این راه به دور باشیم و تلاش کنیم این انجمن شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه این ظرفیت برای تشکیل انجمن ملی مبل و منبت در ملایر وجود دارد، اظهار کرد: باید از ظرفیت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرستان  در ایجاد این انجمن  استفاده کنیم.

رضایی بر لزوم علمی و تخصصی بودن اقدامات در صنعت مبل و منبت ملایر تاکید کرد و افزود: باید چشم انداز جدیدی در این زمینه خلق کنیم که این جز با تعامل خوب، همدلی و اعتماد به یکدیگر محقق نمی شود.

وی با بیان اینکه همه فعالان مبل و منبت باید همه عضو انجمن شوند خاطر نشان کرد:باید در این راستا به دنبال ایده ها و طرح های جدید و خلق ایده های نو بود تا نیاز بازار و جامعه تامین و با افزایش کیفیت تولیدات رضایت مشتری محقق شود.

وی کیفیت و سلامت تولیدات مبل و منبت را یک ضرورت دانست و گفت: این صنعت به تنهایی می تواند مشکل بیکاری و اقتصاد را حل کند.

انتهای پیام/ش.و

 ثبت ملی مبل و منبت رونق اقتصادی ملایر را در پی دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار