نماینده تویسرکان گفت:مسئولان گزارش‌های زلزله را به رهبری رسانده‌اند اما حضور خودشان در روحیه مردم تأثیر به سزایی داشت.

حضور رهبر انقلاب به مردم مناطق زلزله‌زده اطمینان داد که مشکلاتشان به طور کامل حل می‌شودمحمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تأثیرات مثبتی که حضور مقام معظم رهبری در مناطق زلزله زده دارد، گفت: همدردی اطرافیان در روحیه مصیبت‌دیدگان تأثیر به سزایی دارد خصوصا اگر این توجه و همدردی از سوی مقام معظم رهبری باشد. 

وی با بیان اینکه حضور رهبر انقلاب در این مناطق نشان داد که ایشان چقدر به این مسئله توجه دارند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب برای التیام درد زلزله‌زدگان وقت گذاشتند، در مناطق زلزله زده حضور یافتند و خودشان با مردم زلزله زده صحبت کردند و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.

نماینده مردم تویسرکان تصریح کرد: قطعا مسئولان گزارش‌های لازم را به ایشان رسانده‌اند اما حضور خودشان در روحیه مردم مناطق زلزله‌زده تأثیر به سزایی گذاشت.

مفتح با اشاره به اینکه یکی از نگرانی‌های اصلی مردم این مناطق آن است که به دست فراموشی سپرده شوند، خاطرنشان کرد: برقرار کردن اسکان موقت برای زلزله‌زدگان یک بحث کوتاه مدت است، اما آنان نگران آینده خود هستند که حضور رهبر معظم انقلاب به آنان اطمینان خاطر داد که مشکلاتشان به صورت کامل پیگیری خواهد شد و فراموش نمی‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار