پیکرهای مطهر 2 شهید مدافع حرم فردا در رشت تشییع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرهنگ پاسدار علی پاسخی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان گفت: پیکرهای پاک 2 شهید مدافع حرم گیلانی، شهیدان علیرضا نظری و بابک نوری هریس صبح فردا (چهارشنبه اول آذر ماه) در رشت تشییع می شود.

وی افزود: مراسم تشییع پیکرهای مطهر این شهدای مدافع حرم ساعت 9 صبح فردا از مقر سپاه ناحیه رشت واقع در پل عراق این شهر آغاز و تا گلزار شهدای رشت برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پیکر مطهر شهید بابک نوری فردا در رشت به خاک سپرده می شود، خاطرنشان کرد: پیکر پاک شهید علیرضا نظری برای تشییع و خاکسپاری در روز پنج شنبه 2 آذر ماه، به زادگاهش در شهرستان رودسر منتقل خواهد شد.

سرهنگ پاسخی با اشاره به برگزاری مراسم وداع با این شهیدان گرانقدر اظهار داشت: مراسم وداع با شهید نوری بعد از نماز مغرب و عشاء امشب در گلزار شهدای رشت و مراسم وداع با پیکر شهید نظری بعد از نماز مغرب و عشاء فردا شب در گلزار شهدای رودسر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: شهیدان علیرضا نظری و بابک نوری هریس از مدافعان حرم گیلانی یک شنبه 28 آبان ماه هنگام عملیات مستشاری در منطقه بوکمال سوریه به فیض شهادت رسیدند.

شهید علیرضا نظری، متولد 1339 اهل و ساکن رودسر، بازنشسته سپاه و دارای 3 فرزند بود.

شهید بابک نوری هریس متولد سال 1371 اهل و ساکن رشت و مجرد بود.

 

انتهای پیام/ع

تشییع 2 شهید مدافع حرم گیلانی، فردا در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.