فرمانده انتظامی پیرانشهر گفت: 640 میلیون ریال کالای قاچاق شامل البسه، فندک و لوازم آرایشی و بهداشتی در این شهرستان کشف و ضبط شد و در این رابطه 2 نفر متهم دستگیر شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،سرهنگ میر جلیل موسوی گفت: ماموران ایست بازرسی ایستگاه شهید شیرازی در حین کنترل خودروهای عبوری در محور پیرانشهر به نقده به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شدند و در بازرسی از آن مقدار 123 عدد فندک و 704 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی با تاکید بر اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 400 میلیون ریال بر آورد کردند، اظهار کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 کشف  200 ثوب البسه قاچاق در پیرانشهر

 فرمانده انتظامی پیرانشهر گفت: ماموران در ایستگاه شهید شیرازی پیرانشهر نیز به یک دستگاه سواری سمند مشکوک شدند و در بازرسی از خودروی مذکور مقدار 200 ثوب البسه قاچاق به ارزش 240 میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ موسوی گفت: در این رابطه نیز یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.