«همایون همایون»، معاون اول مجلس اعلام کرد که نیروهای امنیت ملی به درخواست رسمی رئیس مجلس سنا و معاون مجلس نمایندگان دفتر وی را تفتیش نموده اند.

بازپرسی امنیت ملی از معاون اول مجلس نمایندگانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «همایون همایون»، معاون اول مجلس اعلام کرد که نیروهای امنیت ملی به درخواست رسمی رئیس مجلس سنا و معاون مجلس نمایندگان دفتر وی را تفتیش نموده اند.

همایون همایون گفت که ریاست امنیت ملی در هفت استعلام از او بازپرسی کرده و سوالاتی را در مورد خانه، صاحب اصلی خانه، کرایه خانه و نیز چگونگی پرداخت کرایه خانه از او پرسیده است.

آقای همایون افزود، نیروهای امنیت ملی به درخواست رسمی نذیراحمد احمدزی، معاون دوم مجلس نمایندگان و فضل هادی مسلم‌یار رئیس مجلس سنا دفترش را تلاشی کرده است.

معاون اول مجلس نمایندگان گفت: من با آقای استانکزی (رئیس امنیت ملی)  تلفنی صحبت کردم و به عنوان معاون مجلس گفتم که کار شما غیر قانونی است و اگر دفترم را به خاطر زیر فشار قرار دادن من تفتیش می کنید، هرگز از گفتن حقایق منصرف نمی شوم ولی او گفت که به اساس درخواست شورای ملی این کار را انجام داده است.

معاون اول مجلس بیان داشت که با تلاشی دفترش مخالفت نکرده و نیروهای امنیت ملی نیز در نهایت سندی را ارائه کرده اند که چیزی در دفترش وجود نداشته است.

پیش از این، برخی نمایندگان مجلس ادعا کرده بودند که آقای همایون در دفترش دستگاه استراق سمع جابجا کرده و مکالمات تلفنی نمایندگان مجلس را به منظور اهداف اطلاعاتی شنود می کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار