فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز از اجرای ۱۵۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در نطنز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین آقادوستی  امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان، اظهار کرد: امروز تفکر بسیجی بیش از همه زمان‌ها باید در جامعه حاکم باشد، هر کس که برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و نظام کوشش کند بسیجی است.

وی با بیان اینکه در خصوص برنامه‌های هفته بسیج ساعت‌ها کار کارشناسی و جلسه کاری برگزار شده تا برنامه‌های با کیفیتی اجرا شود، افزود: بدون شک برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه اجرایی بدون همکاری مسؤولان و مردم میسر نیست و از اینجا از همه مردم عزیز و مسؤولان گرامی درخواست داریم ما را در اجرای برنامه‌ها یاری کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز با اشاره به اینکه سعی شده برنامه‌ها در همه شهرها و روستاهای سطح شهرستان اجرا شود، تصریح کرد: از مجموع 150 برنامه اجرایی تعداد 60 برنامه شاخص شامل برگزاری نهضت‌های روشنگری، تجمع حلقه‌های صالحین با نام میقات صالحین، نشست‌های فرهنگی و سیاسی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، برنامه‌های ورزشی، رژه موتوری، برنامه‌های تربیتی و برگزاری همایش شکوه مقاومت است.

وی بیان کرد: امروز بسیج در همه عرصه‌ها در حال فعالیت و در میدان است که برنامه‌هایی همچون، اجرای برنامه‌های تربیتی با عنوان شجره طیبه صالحین در مساجد وخانه‌ها، برگزاری برنامه‌های روشنگری در حوزه مسائل اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی، اجرای طرح گشت محله محور و همچنین عرصه بسیج سازندگی در خدمت به محرومان از جمله  برنامه‌های بسیج است.

آقادوستی برپایی نمایشگاه غرفه‌های اقتصاد مقاومتی، ایثار و شهادت، آسیب‌های اجتماعی و صنایع دستی در حسینیه مرکز شهر بادرود، برگزاری نشست‌های سبک زندگی اسلامی و همچنین نشست دخترانه  و کارگاه افزایش جمعیت را از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته بسیج در سطح شهرستان نطنز برشمرد.

وی یکی از ماموریت های اصلی بسیج را تحقق بحث اقتصاد مقاومتی اذعان و تاکید کرد: در این راستا در چند سال اخیر گام‌های مثبتی برداشته شده که از جمله این کارها می‌توان به ایجاد کارگاه‌های کوچک و زودبازده به منظور افزایش تولید و ایجاد امنیت غذایی و ایجاد فعالیت‌های صنایع تبدیلی و نیز کمک به ایجاد اشتغال در خانواده اشاره کرد.

 

انتهای پیام/م 

 

برگزاری گرامیداشت هفته بسیج در نطنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار