مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت:مهمترین سیاست بنده در تاکسیرانی مدرن سازی تاکسی است و باید به سمتی برویم که از ناوگان مدرن حمل و نقل پاک بهره ببریم.

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: مهمترین سیاست بنده در تاکسیرانی مدرن سازی تاکسی است و باید به سمتی برویم که از ناوگان مدرن حمل و نقل پاک بهره ببریم.

وی افزود: نگاه اشتباه بر تاکسیران که در گذشته اگر فردی  به آخر خط می رسید شغل تاکسیرانی را انتخاب می کرد، باید پاک شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه نقش و جایگاه تاکسیرانان ما باید ارتقاء یابد، ادامه داد:در همه جای دنیا تاکسیرانی از شغل های پر درآمد محسوب می شود اما در ایران اینطور نیست و الگوی ما با سایر کشورها متقاوت است، در کشورهای اروپایی تاکسیرانی یک حمل و نقل شخصی به شمار می رود در حالیکه در ایران یک حمل و نقل عمومی به حساب می آید.

وی گفت: ما حتما باید به سمتی حرکت کنیم که حمل و نقل حرفه ای داشته باشیم،اقتصاد تاکسیرانان باید ارتقاء و معیشت خانواده تاکسیرانان بهبود یابد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: در راستای مدرن سازی تاکسی ها به دنبال کاهش میانگین سن تاکسی ها هستیم این در حالی است که میانگین فعلی تاکسی ها 6 سال و نیم است.

انتهای پیام/

لزوم بهره مندی شهروندان از حمل و نقل پاک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار