رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دهاقان از ارسال هدایای مردمی دهاقان به کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود دوائی  ضمن تسلیت به مردم زلزله‌زده کرمانشاه اظهار کرد: مردم زلزله‌زده کرمانشاه با مشکلات و سختی‌هایی مواجه هستند که یاری رساندن به آنان وظیفه همه ملت شریف ایران بوده و همه دست در دست هم سعی در کاهش غم و انده و مشکلات‌ مردم دارند.

وی از اعزام هدایای مردمی شهرستان دهاقان خبر داد و افزود: در سال جاری شهروندان این منطقه که عمدتا به شغل کشاورزی مشغول هستند، با خسارت‌های ناشی از خشکسالی و آفت‌زدگی محصولات زراعی مواجه بودند که مشکلات اقتصادی را به دنبال داشت، اما این مشکلات و دغدغه‌ها کوچکترین خللی به سخاوت و کرم این مردمان با ایمان وارد نکرد و مثل همیشه در صحنه محبت و همدلی حاضر شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی اذعان کرد: فداکاری مردم ایران در این روزها تجلی یاد و خاطره کمک‌رسانی به جبهه‌های دفاع مقدس بود و همانند آن روزهای مقدس، همه متحد و یکپارچه ایرانی بودن خود را نشان دادند.

وی از احداث 200 باب از منازل آسیب‌دیده مددجویان کمیته امداد توسط کمیته امداد امام خمینی خبر داد و عنوان کرد:  با توجه به آن‌که احداث 200 باب از منازل آسیب‌دیده مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کرمانشاه بر عهده این نهاد واگذار شده هم‌چنان نیازمند کمک‌ها و مساعدت ملت شریف ایران هستیم.

دوائی گفت: در پایان از همه مردم وطن دوست، مهربان و خیر ملت ایران سپاسگزاریم و امیدواریم به زودی نشاط و زندگی به کرمانشاه برگردد و شاهد شور و زندگی باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

ارسال کمکهای مردمی دهاقان به کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار