مرحله اول سیستم مانیتورینگ تصویری اداره اوقاف و امورخیریه آمل بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، همزمان با دهه وقف و با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران مرحله اول سیستم مانیتورینگ تصویری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام محمد هادی بهرامی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل با اشاره به اینکه برابر دستور سازمان درجهت امنیت بیشتر در بقاع شهرستان شاهد افتتاح مرحله اول هستیم، گفت: در شهرستان آمل ۹۸ بقعه متبرکه وجود دارد که نشان از ارادت مردم این منطقه به خاندان عصمت و طهارت می‌باشد و دو امام زاده شاخص امام زاده عبدالله (ع) و امام زاده ابراهیم (ع) شاهد حضور زوار از سراسر کشور و کشور‌های خارجی است.

 وی افزود: برقراری امنیت و نظارت بر عملکرد خادمان در بقاع در دستور کار این اداره قراردارد که با همکاری کارشناسان مربوطه در فازاول اقدام به نصب ۷۲ دوربین در امام زاده ابراهیم و ۶۲ دوربین در امام زاده عبدالله را نمودیم.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل گفت: باتوجه به اینکه این دو امامزاده جزو امام زادگان شاخص استان هستند در فازاول دوربین‌های حفاظتی نصب شد که در فاز بعدی برای نصب دوربین در بقعه ناصر الحق، تکیه آملی و ابوالفضلی اوجی آباد در دستور کار قرار خواهد داشت.

 بهرامی افزود: سعی کردیم از دوربین‌های با برد قوی استفاده کنیم که این مرکز به ۶ سرور مجهز می‌باشد و این سیستیم بصورت زنده و نظارتی عمل می‌کند.

وی گفت: تمام عملکرد خادمین و امنیت دو امام زادگان به صورت پایش تصویری روزانه رصد می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با قدردانی از تلاش و زحمات رئیس و کارکنان اداره اوقاف آمل در راه اندازی این سیستم گفت: در مازندران بیش از ۱۳۱۲ امام زاده وجود دارد که مورد تکریم مردم است.

وی یکی از اهداف مهم نصب دوربین در بقاع متبرکه و امزادگان را مدیریت دانست و افزود: در طول سال شاهد حضور مردم در امام زادگان هستیم و باید از امنیت خوبی برخوردار باشند و در ضمن مدیریت زواری که وارد امام زاده می‌شوند احساس آرامش کنند.

 مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران از نصب دوربین مداربسته بصورت فازبندی درکلیه امام زادگان استان خبرداد و گفت: تاکنون در ۱۰ شهر مازندران دوربین نصب شد و در ۲۰ شهر دیگر در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام حیدری افزود: در امام زادگان نصب دوربین فقط ملاک نیست و بعد از نصب باید نظارت بر روی خادمین و امنیت زوار درمحوطه امام زادگان انجام شود.

وی از نصب دوربین تصویری در امام زادگان دور دست مازندران خبرداد وگفت: بزودی نصب دوربین در اینگونه امام زادگان در دستور کار قرار دارد که متاسفانه شاهد حفاری‌های عدیده در اینگونه امام زادگان هستیم.

انتهای پیام/ م

سیستم مانیتورینگ تصویری اوقاف آمل راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.