اولین جلسه هماهنگی کمیته ورزش و جوانان ستاد کنگره سرداران و شهدای استان به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان به عنوان مسئول کمیته به همراه اعضا، در محل اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا علی آبادی، دبیر کمیته ورزش کنگره شهدای استان کرمان در مورد مصوبات این جلسه گفت: در این جلسه پیرامون تعیین مسئولان بخش های مختلف اجرایی این کمیته، شرح وظایف و فعالیت های آنان تصمیمات لازم اتخاذ شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری کنگره سرداران، امیران و 6500 شهید استان کرمان طی اسفندماه سال ۱۳۹۷ خبر داد و افزود: از آنجا که کنگره ها هر ۱۰ سال یکبار در استان های کشور به انجام می رسد، لذا اجرای آنها تأثیر زیادی در فضای فرهنگی استان بر جای می گذارد، بدیهی است در اجرای این رخداد فرهنگی همه دستگاهها و ادارات و نهادهای به ایفای نقش می پردازند.

علی آبادی تصریح کرد: در این راستا کمیته ورزش و جوانان یکی از مهمترین آنهاست که به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان، وظیفه شناساندن و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت به جوانان استان را در قالب برنامه های متعدد ورزشی و فرهنگی بر عهده دارد.

وی یادآور شد: در اولین جلسه این کمیته ضمن تعیین بخش های مختلف مورد نیاز کمیته از جمله بخش قهرمانی، همگانی، بانوان، فرهنگی، امور شهرستان ها، جوانان و دبیرخانه رئوس برنامه های پیشنهادی به شورای سیاست گذاری کنگره تهیه و ارائه شد.

علی آبادی افزود: همچنین مقرر شد طی جلسه ای که یکشنبه آینده برگزار می شود، مسئولان بخش های مختلف معرفی شوند.

یادآور می شود: برگزاری مسابقات ورزشی شهدای استان در رشته های مختلف ورزشی(دوچرخه سواری، فوتسال، فوتبال، ورزش های بومی و محلی)، برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی با نام و یاد شهدای استان کرمان، برگزاری همایش پیاده روی و کوهپیمایی با عنوان یاد و خاطره شهدای استان کرمان و شهرستان ها، نصب آرم کنگره شهدای استان بر روی لباس های ورزشکاران، برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی در استان و شهرستان ها، نام گذاری پروژه های ورزشی در استان با نام شهدای استان، کمک به جمع آوری آثار و اسناد شهدای معظم حوزه ورزش استان و ... از مهمترین وظایف کمیته ورزش استان است.

انتهای پیام/ب

اولین جلسه هماهنگی کمیته ورزش در کرمان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.